SSブログ

ジャスティンビーバーの歌詞を和訳してみた"one time" [ジャスティンビーバー]

スポンサーリンク




ジャスティンビーバーの"one time"の歌詞を和訳してみました。

素行の悪さで世間を騒がしているジャスティンビーバーですが、歌はやっぱり良いです。

人間は何か一つでも優れていれば天才なんです。
それで、良いんです。
(^_^;)


それでは、"one time"の歌詞の和訳です。


One Time
一度だけ


Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh

Me plus you, I'm a tell you one time
僕とキミ、一度だけ君に言うよ

Me plus you, I'm a tell you one time
僕とキミ、一度だけ君に言うよ

Me plus you, I'm a tell you one time
僕とキミ、一度だけ君に言うよ

One time
一度だけ

One time
一度だけ

One time
一度だけ


When I met you girl my heart went knock knock
君に出会った瞬間、僕のハートはドッキドキ

Now them butterflies in my stomach won't stop,stop
体の中がそわそわしてる

And even though it's a struggle, love is all we got
何があったって、僕らには愛がある

So we gonna keep, keep climbing till the mountain top
ふたりで頂上まで、どんどん登っていくのさ


Your world is my world
君の世界は、僕の世界

And my fight is your fight
僕の戦いは、君の戦い

My breath is your breath
僕の息吹は、君の息吹

When you're hurt, I'm not right
君の痛みは、僕の痛み


Girl you're my One love
君はたった一人の僕の恋人

My one heart
たったひとつの僕の心

My one life for sure
僕の生きがい

Let me tell you one time (Girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて(君に恋してる)

I'm a tell you one time (Girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて(君に恋してる)

And I'm gon'be your one guy
君の唯一の男になりたい

You'll my number one girl
君は僕のナンバーワン

Always making time for you
いつだって君に会いに行く

I'm a tell you one time (Girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて(君に恋してる)

I'm a tell you one time (Girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて(君に恋してる)


Your love's so deep you know that it humbles me
君の本気の愛で、僕の胸はいっぱいさ

You're by my side and troubles them don't trouble me
君がそばにいれば、心配事はなくなる

Many have called but the chosen is you
いろんな女の子がいたけど、僕は君を選んだ

And Whatever you want shawty, I'll give it to you
君が何を求めても、僕が何でも叶えてあげる


Your world is my world
君の世界は、僕の世界

And my fight is your fight
僕の戦いは、君の戦い

My breath is your breath
僕の息吹は、君の息吹

When you're hurt, I'm not right
君の痛みは、僕の痛み


Girl you're my One love
君はたった一人の僕の恋人

My one heart
たったひとつの僕の心

My one life for sure
僕の生きがい

Let me tell you one time (Girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて(君に恋してる)

I'm a tell you one time (Girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて(君に恋してる)

And I'm gon'be your one guy
君の唯一の男になりたい

You'll my number one girl
君は僕のナンバーワン

Always making time for you
いつだって君に会いに行く

I'm a tell you one time (Girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて(君に恋してる)

I'm a tell you one time (Girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて(君に恋してる)


That shawty right there, She's got everything I need
ここに彼女がいれば、ほかに何もいらない

And I'm a tell her one time.
彼女に一度だけ、こう言いたい

One time
一度だけ

One time
一度だけ


I give you everything you need down to my last dime
君のために、ありったけを尽くしたい

She makes me happy, I know where I'll be
君と一緒なら僕は幸せさ

Right by her side cause she is the one for me
寄り添っていたい、彼女こそが僕にとって唯一の人


Your world is my world
君の世界は、僕の世界

And my fight is your fight
僕の戦いは、君の戦い

My breath is your breath
僕の息吹は、君の息吹

When you're hurt, I'm not right
君の痛みは、僕の痛み


Girl you're my One love
君はたった一人の僕の恋人

My one heart
たったひとつの僕の心

My one life for sure
僕の生きがい

Let me tell you one time (Girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて(君に恋してる)

I'm a tell you one time (Girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて(君に恋してる)

And I'm gon'be your one guy
君の唯一の男になりたい

You'll my number one girl
君は僕のナンバーワン

Always making time for you
いつだって君に会いに行く

I'm a tell you one time (Girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて(君に恋してる)

I'm a tell you one time (Girl I love, girl I love you)
一度だけ言わせて(君に恋してる)


Me plus you, I'm a tell you one time
僕とキミ、一度だけ君に言うよ

Me plus you, I'm a tell you one time
僕とキミ、一度だけ君に言うよ

Me plus you, I'm a tell you one time
僕とキミ、一度だけ君に言うよ

One Time
一度だけ

One Time
一度だけ






以上、『ジャスティンビーバーの歌詞を和訳してみた"one Time"』でした。





スポンサーリンク



nice!(0)  コメント(0)  トラックバック(0) 

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

トラックバックの受付は締め切りました

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。